BK with friends - wonderful!

Heej, nu är jag pepp på att bloggeliblogga här. :D
Japp, drog till BK med Yanal och Crille. Vi träffade Karro där, eftersom att hon skulle åka moppe dit. =)
Det blev kuligt och massa mat haha! Yanal klagade as usual ;)
Sa att vi borde gått till Max istället, för glassmaskinen funkade inte. x'D
Yanal i ett nötskal typ. ;D
Yes, sen missa vi bussen som skulle gå till stan hahaha!
När vi var vid OK Q8 så åkte den förbi, damn liksom. :(
Så vi fick gå till stan och vänta på bussen sen.
Träffade Karin då också, kuligt värre, inte sett henne på någon månad. ;o

Efter det blev det en mini filmkväll hos mig med Crille och Karro, för att Crille inte ville åka hem hoho. xD
Vi såg på Shutter island... alltsååå, jag blev HELT FÖRVIRRAD!
Weird film alltså -.- Men nu är jag faktiskt rädd för att sova själv...
Äsch, får lyssna på Kent och ha dörren öppen så Cosmo får ligga vid mina fötter och skydda mig.
Bästa är att ingen kan göra inbrott eller dylikt för att Cosmo skäller som en galning om han bara hör någon gå utanför. :D
Good dog, awesome work!

Imorrn får vi se vad som händer, woho, nu har jag ett städat rum iaf. ;)
Ett problem mindre att oroa sig för, och nu ser det faktiskt ut som ett rum också. :D
Kan väl försöka få upp min tavla och kanske lite affischer, så det ser lite hemtrevligare ut! (y)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: