Hej, kan ju inte blogga varje dag från mo...

Hej, kan ju inte blogga varje dag från mobilen haha! Måste fan fixa detta snart, känner mig handikappad, kommer bara in på Facebook av allt jag brukar gå in på! :@ aja, igår skulle det vara en klassfest, så jag tänkte gå på den istället för att gå på en filmkväll/övernattning hos Karro med marzena... Men sen blev det att det inte blev någon fest, så satt på Donken med amanda och Veronica till typ 19 innan marzena och victoria kom dit. Var med dom hemma hos mig och chillade till typ 21.30 innan dom drog. :) resten av kvällen och dagen idag tillbringades vid datorn, fram till 20.30 då jag och pappa åkte till Mockfjärd och hälsade på tony. På vägen hem så tävlade vi typ med en volvo, vi åkte 190 km/h och dom var fortfarande bakom oss iaf haha. ;) dom följde efter oss hela vägen till Borlänge.. Men vi vann ju ofc! ;D nu ska jag iaf sova, imorrn är det skola, är fan inte pepp på det alltså... -.- men men! Godnatt! xoxo Francy <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: