Kevlarsjäl

Min nya favoritlåt med Kent - Kevlarsjäl.
En helt underbar låt, och så djup! Omg, I'm lovin it. ♥

Ska ine vara med Veronica idag, hon skulle tydligen plugga.
Så jag får väl hitta på något annat, ska höra av mig till lite folk,
men kan bli svårt att få tag i någon just nu eftersom att de flesta äter påskmiddag och sånt så.
Men man får göra ett försök iaf haha. ;)
Myes, lyssnar fortfarande på Kent haha, gjort det hela dagen. :3
Lovely, kan inte sluta lyssna. D:

Nu ska jag ta en duuusch, sen höra av mig till lite people.
Bäst ni svarar bitches! ;D (skämt, skratta!)
Btw; första gången sen flytten jag hade ett trevligt samtal med mami. Undrar om detta awkwardness har gått över nu, eller om det bara var just idag, eftersom att det var påsk? Det återstår att se.

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: