Rädd...

Jag är så jävla rädd.
Jag brukar inte vara rädd för såna här saker, men nu är jag det.
Jag är rädd över att en viss tjej inte vill vara vän med mig längre.
Skulle vara förståeligt eftersom att vi inte har pratat på typ ett år...
Men det är ju hon som är anledningen till att jag åker dit varje år.
Nu när jag inte har varit där på snart två år så kanske hon har kommit på hur patetisk jag är?
Jag kanske inte duger för henne längre...
Seriöst, jag vet att man inte ska tänka så, men nej, jag är så jävla rädd!
Fan, hur kunde det bli så här?
Jag är rädd för att hon har förändrats, blivit någon annan än den jag lärde känna.
UIBDIDUHBDHIWEPJP)87697!!!!!!!!
Vad är det här? Det är som att jag inte känner henne längre.
Vet inte om jag gör det heller...

För den som undrar så pratar jag om Chloe, som bor i Grekland, Korfu.
Hon är den största anledningen till att jag åker till Grekland och stannar där under en längre tid.

xoxo Francy ♥

Postat av: joss

hon har säkert blivit mognare, men jag tror inte hon kommer att tycka du är patetisk, ni var ju bästa vänner förut right? såklart ni kan få upp den vänskapen igen om ni vill!


2010-04-06 @ 17:46:57
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: