Städning på hög nivå!

Tjuhuooe!
Okej, det blev ingen pluggning haha, pappa tvinga mig att städa mitt rum istället. XD
Japp, men NU (notera: jag har bott här i 2 månader nu) är allting uppackat och klart!
Jappps, så är det, så snabb är jag när det gäller att packa upp grejer. :D
Men skönt att fått det gjort till slut iaf. :-)
Yes, och jag skulle ju varit med Yanal, Crille och Karro idag.
Karro skulle till sin farmor, så jag städade under tiden...
Sen vid 18 säger Karro att hon inte kan följa med för dom är fortfarande kvar där. :(
Men nu är det så att vi andra (Läs: jag) är så snabba, så vi är klara nu = Karro kan följa med. :D
Wohoo! Men nu ska jag göra mig klar, blir att fika (haha) på BK eller Max. 8D
Det gillar vi! (y)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: