Tjaa! Funkar fortfarande inte att blogga f...

Tjaa! Funkar fortfarande inte att blogga från datorn, som ni kanske har märkt. xD just nu är jag hemma hos Veronica med Josse och Amanda! Vi har fixat oss, så nu är vi alla snygga gånger 5 miljoner och redo för kvällen. ;D först till josse, sen blir det att vi åker till Ivan och spenderar resten av kvällen där. Det blir nog niice! :D aja, igår så vare skola, direkt efter skolan så drog jag till gymmet! Var riktigt död efter det. xD sen blev det kupolen med Karro, sen åkte vi till Crille för att ha en filmkväll. Speciellt den här gången var att Tiina och michelle var med. Kan säga att det var roligt att se på skräckfilm med mich, för hon skrek verkligen. XD vi kollade iaf på The Orphan och The ring 2. Typ vid 1 skjutsade as snälla Tiina hem mig. Kan inte säga tack nog! :D men nu ska jag vara lite social här. Hoppas ni får en bra valborg ;D xoxo Francy <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: