War of my life

Det blev ingen filmkväll, jag hade halvt planerat en filmkväll här, medan Greg tänkte ha fest här hemma, men det slutade med att det inte blev någon fest eller filmkväll här.
Kuligt värre typ. -.-
Så fick jag typ ångest över att jag hade så tråkigt, så jag la huvudet på databordet och försökte andas så mycket att jag kunde bli lite normal igen.
Efter det, när Facebook redan var genomsökt och färdigspelat två gånger, så gick jag in på Blipville hahaha!
As länge sen jag var online där ;)
Hela sommaren tillbringade jag ju där, med kära Ida. ♥
Efter det har det inte blivit så mycket spelande, fören idag. :D
Gick in på vanliga Blip också, läste igenom min blogg där, hahahaha omg,
kan inte förstå hur fult jag skrev förut!
Med massa w och smileysar all over the place, lol, ville slå mig själv för att jag har skrivit så. XD
Sen skrev jag om typ alla killar jag gillade, jag bytte typ varannan dag -.-
Tur att man förändras med tiden i alla fall haha. :D
Kom på att jag ändå saknade den tiden... av olika anledningar. :)
Mina BFFs var ju inom datorn haha, så jag var en större datanörd då!

Har nyss gått ut med hunden, men innan det gjorde jag en banan smoothie!
Ruuuskigt god, haha blev typ riktigt happy, det var nästan som en happy pill. ;o
Tror fan jag ska göra en till. :D
Sen ska jag vänta tills klockan blir 2 så jag kan skörda mina cranberries på Farmville och efter det så ska jag kolla på The uninvited. ;)
Yää, så får det bliiii. =)

Hoppas ni hade en lite mer social lördag än vad jag hade haha! :D


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: