Awake

Hellu, cp inlägg jag skrev igår, men en människa behöver skriva av sig ibland!

How ever, idag har jag varit med Amanda någon timme, gick runt och pratade.
Sen vid 15 gick jag hem då jag skulle vara med Karro, Crille, Yanal och Madde.
Så bra planerat allt var också haha, ingenstans och vara, och vi skulle egentligen till BK men bara Crille skulle äta så vi ansåg att det var onödigt... vilket det skulle vara! xD
Så blev att prata med C & K och ladda ner film medan vi väntade på Yanal som kom efter 17 haha.
Madde kunde inte komma, så henne får vi träffa senare. :)
Yanal var snäll och tog med lite cheeseburgers och McFlurrys till oss!
Stackarn blev förvirrad när vi alla sa vad vi ville ha haha. :(

Aja, berättade om våran resa, visade alla bilder sen såg vi på Serious Moonlight innan Yanal åkte hem.
Sämstaaa slutet alltså. -.-
Sen kolla vi på Nyckeln till frihet, helt sjuukt bra enligt mig. :D
Innan slutet drog Karruu hem :(
Följde med Crille mer än halva vägen hem, innan jag gick hem... Baklänges!
Skojar inte, följde med Crille till efter där Yanal bor, och på vägen hem gick jag baklänges hahaha. :D
Bilarna som åkte förbi måste trott jag var psykiskt störd eller något......

Vad som händer idag har jag ingen aning om.
Måste dock städaaaa, kuligt värre. :')
Lördag blire Gina, söndag Crillebooi som fyller övningskörningsålder!
That's what happens rest of the week.

Nu ska jag dock städa Gregs rum lite, lite kaos efter filmkvällen haha.
Sen ska jag soooova, sjukligt trött nu alltså :(

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: