Finally!

Träffade ju Emma och Anders idag.
Vi gick till Expert för Anders skulle köpa en ny mobil.
Efter det gick vi runt på kupolen, innan eve kom. :)
Sen stack vi hem till mig, till pizzerian, till mig, jag gick ut med hunden.
Efter det stack vi till stan, väntade där ett bra tag, innan jag fick cykla hem till mig med en sadel som var för hög så jag fick cykla stående hela vägen. (y)
Sen fixa mig lite, innan jag fick ringa huur många gånger som helst innan jag hitta hem till Mattes syrra.
En timme nästan, sen var jag framme vid kvarnsvedens centrum.

Haha, men kvällen slutade med att jag egentligen ville stanna kvar, men var tvungen att åka hem,
fast jag hade sagt till min brorsa att han skulle hämta mig vid Ica Trumpten, fast jag var vid Kvarnen?
Hahaha, rolig kväll, saknat Emma och Eveeee! :( ♥
Vi ska iaf träffas i helgen, så det blir asbra det. =)

Imorrn måste jag städa, sen ingen aning.
På onsdag så ska jag kaaaanske sova över i Crilles sommarstuga, får se hur det blir. :)
Nu äter jag nudlar, som jag har varit sugen på sen igår :(
Ska väl sova nu, men tills dess, godnatt!



Om man blandar Greklands land och klimat och alla mina vänner i Sverige = perfect life! ♥

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: