Good week!

Har inte haft lust att blogga, absolut inget sug när man är helt ensam!
Första skolveckan, sjukt bra, älskar min klass!
Hagafest i torsdags, förfest hos mig med typ 13 pers haha.
Sen drog vi till Flamingo när det typ duggregna asmkt, mycket kul!
Dansa som en gaalning, träffade på gamla klasskompisar och ja.. sjuukt rolig kväll!
Somna inte förän vid halv 3, var sjuukt trött och illamående typ hela förmiddagen på fredagen. ;)
First time jag har känt mig så i skolan, men det var såå värt det! :D
Sen städade jag och Amanda lägenheten när skolan hade slutat..
Runt 20 kom Karro till mig och sen drog vi till Ica och donken innan vi hamna hemma hos Madde.
Var såå trött, så typ halvsov genom hela filmen som inte verkade bra av det lilla jag såg..
Sen kom vi hem, böt om, kollade lite på P.S I love you innan vi båda somna från 1 till 9?
Sen ville jag sova mera haha. (a)
Träffade gurra, emma och anders innan Karro drog hem, sen var jag med dom ett tag innan jag gick med hunden till willys och handlade med Amanda!
Sen träffade vi Veronica och jossie, vi skulle ha tjejkväll! :D
Blev iaf att laga mat, kladdkaka, prata massa, kolla 50 min på The other guys innan vi skulle sova haha.
Idag när vi vakna runt 9 - 10, så åt vi frukost, kollade klart på The other guys, sedan på The last song och sen chillade vi tills alla dom drog hem.
Nu sitter jag här ensam med en hund, så ska ut på en stor promenix med honom tänkte jag!
Sen blire att städa, äta, göra läxor, duscha och om jag hinner chilla och kolla på film. =)
Imorrn är det skola igen, wuhuu, blir väl bra när man väl är där... ;)
På natten mellan tisdag - onsdag kommer jag inte vara ensam längreee!
Awesoome, hoppas jag iaf haha...
Nästa lördag blir rolig också hoppas jag! :D
Granny goes street för hela slanten alltså... ;)
Har inga bilder att bjuda på, har ingen kameraaa!
Så blev ett tråkigt inlägg med låång text. :(
Men men, blir bättre sen!
xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: