Haha, fast aj...

Haha, vaknade nyss typ av att Greg drog upp persiennerna i mitt rum. -.-
Jag borde helt få priset för världens mest cpiga drömmar!
Jag hade drömt en liknande dröm för ett bra tag sedan, men nu blev den ännu mer cp. XD
Svårt att förklara början, men i slutet så sjöng jag något om BB och sen hamna jag på BB,
dom som låg där var gravida förut, men nu var dom blålila, över heela kroppen, som blåbär. :O
Så skulle jag typ skaka hand med en där, och när jag sträckte fram handen så såg jag att jag också var blåbär. :OOO
Så frågade jag en sköterska där vad det är, men exakt då väckte greg mig, så har ingen aning om vad det var jag hade fantiserat ihop. -.-

How ever, kommer komma ihåg kvällen igår ett braaa tag till!
Jag har värsta träningsvärken och ett stort blåmärke hahahahaha!

Just nu äter jag couscous med grönsaker, som pappa gjorde igår. 8)
Samtidigt lyssnar jag på Usher ft. Pitbull - DJ got us fallin' in love.
Riktig bra partylåt. :D
Ska städa nu, sen får vi se vad som händer. :)

So dance, dance, like it’s the last, last night of your life, life


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: