In Sweden!

Hellu, nu är man hemma i kalla Sverige igen!
Helt underbart? Inte riktigt, saknar värmen, men kommer bli asskönt att träffa alla kompisaaar igen!
Egentligen skulle jag vilja ligga hemma och vara deprimerad över vädret, men det går inte för sig!
Fast gräset är sjuukt grönt, och i natt när vi kom hem verkade träden större också?

Turbulens på planet hem, kramade ihjäl Crilles hand, tyckte synd om honom men jag var så rädd! :(
Och filmen When in Rome såg vi också, sjukt bra film, så söt. :D
Musik erbjöd dom också, hmm, kanal 9 gilla jag inte, DANSBANDSMUSIK!!! <////////////3
Under vår resa i Korfu åkte vi till gamla fortet, Aqua Land, Glyfada, till stan och Dassia bland annat.
Bilder kommer när jag har min dator, en viss bror decided to take advantage of me being gone! :')
Det var btw riktigt tomt i natt, är ju van att ha Crille att prata med innan sovdags, but not anymore!

Till de som undrar, jag är inte neger, tror inte jag har pigment på mina ben, min mage eller min hals haha!
Är däremot brun/rosa (bränt mig nåågra gånger) på armarna, axlarna, lite ryggen och vid tha booobs. (y)

Nu ska jag hitta på något, mår inte så bra just nu, mår illa och sånt, usch va jobbigt! -.-
Kent nu, på hög volym! ♥

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: