Karruuuuu

Japp, idag har jag städelistädat!
Har kvar lite på mitt rum, som jag måste fixa nu innan jag ska sova haha. -.-

How ever, Karro ville att jag skulle följa med henne till bibblan, så vi åkte dit.
Kom hem med tre böcker, kan inte vänta tills jag får börja läsa dom snart. :D:D
Karro var tvungen att fjärrlåna sin bok, så efter det drog vi till hemmakväll och hyrde en film och hon köpte godis.
Vi åkte hem till henne och kolla på filmen, sen kolla vi på tv och halva Scooby Doo innan jag fick skjuts hem! :)

Imorrn blire att göra mig i ordning inför Crilles sommarstuga med Crille, Tiina och Madde. :D
Ska kolla på massa film och något annat lär vi hitta på haha. ;D
Synd bara att Karro eller Yanal inte kan följa meed. :( :( :(
Fast vi skulle inte få plats i en bil då, och då skulle en till förälder behöva följa med...
How ever, hinner uppdatera mer imorrrnis! :)
Nu ska jag städa, läsa och sovaaaa. Mwahaha!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: