Nananana...

Gaah, hatar pengar!
Har nu köpt en cardigan, ett par uggs, en bh och en halsdukskrage... gick på nästan 800 kr, awesome!
Och pappa säger att han ska spara 500 kr = jag kommer bara kunna använda cirkus 500 kr haha.
Aja, nu har jag handlat klart på ellos för i år!

Men nu måste jag börja göra saker här. -.-
Ska väl städa lite, annars kommer någon skrika på mig att jag inte gör något om dagarna.
Sen gå ut med hunden, packa väskan, duscha och sen gå och handla innan jag är klar, wuhhuuu! (y)
Gillar min dator nu btw, har massa nya filmer. :'D
I'm lovin it, hihi.

Nej, disken ropar på mig!



Saknar min plattåååång! Den fungerar inte. :( Drömde faktiskt om att jag fick en plattång gratis i natt hahaha...


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: