Som sommaren... galen katt!

Hej, nu är min kära syster tillbaka i Blge, fast bara en dag.
Imorrn åker hon och pappa till Grekland, i två veckor, hoppas dom får det riktigt trevligt. :)
Idag har jag drömt en cp dröm, like always!
Drömde t.ex. om Jeppala som hällde bensin på ett tak och tände eld på det,
om att jag var bästa vän med Alva och Emma (som bor i Mfk)
och sista sjuka grejen... en katt som var på ett bord, hoppa ner på golvet och sen upp på mig,
tog sina klor in i huvudet på mig och vägrade släppa taget.
Dumma katt. :(

Har gått ut med hunden, tvättat mattor och städat lite idag, det var allt jag hade gjort haha.
Ska visa er vad jag har köpt från Ellos lite senare. =)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: