Stjärnfall

Hej, igår blev riktigt mysigt!
Först åkte vi till Nygårdsdalen, fick skjuts av Axel stackarn!
Sen åkte vi till donken, träffade en viss Rasmus som la sig överallt, typ i en blomrabatt utanför donken haha...
Kul hade vi där iaf, innan vi drog till bron vid Vägverket.
Var där många timmar, såg tre stjärnfall och himlen lyste upp hela tiden, trodde jag inbilla mig först, men nej,
det blixtrade, fast som tur var så hörde vi ingenting. :D
Sen såg jag att det lyste på trädtopparna, sa det till dom andra, innan vi hörde Securitas.
Haha, och faan va alla cykla därifrån snabbt!
Så hade Eve glömt sin mobil, så jag och gurra åkte tillbaka och hämtade den.
Fick prata lite med securitas, så fick vi hjälpa till att städa innan vi åkte tillbaka till dom andra.
Allt var frid och fröjd, innan vi såg Anders, vände oss om, och sen var Anders verkligen borta!
Alla cykla omkring som yra höns, innan vi hittade honom efter nästan 10 mins letande.
Fick skjuts hem sen, och jag var hemma vid 4... ._.

Idaag får vi se vad som händer, men nu har jag fått mina kläder jag beställde för någon dag sedan. :D
Gotta try them on!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: