Take a breath

Inte uppdaterat på ett tag haha.
Har inte suttit vid datorn så ofta, så det beror på det tyvärr.
Anyhow, i lördags var jag först med Gina och kolla på film och hon berättade om sin vistelse i Grekland.
Senare på kvällen var jag med Josse och Veronica, kul att träffa dom. :')
Igår så firade vi Crilles födelsedag, men innan det blev det lite tortyr för Crilles del,
då jag sa till alla att inte svara när han smsar.
Under tiden så köpte jag godis med Karro, och följde med Amanda till affären. (y)
Sista gången han ringde mig så svarade jag och sa att jag inte kunde komma.
Besviket la han på luren när vi sagt hejdå, och vi skyndade oss till Crille.
Han blev riktigt förvånad när vi kom, men sen blev han glad igen. :D
Kvällen blev riktigt bra iaf, och vi hann se på Karate kid. :)

Nu ska jag iväg till Kupolen med Emma och Anders, får se vad vi hittar på sen. :D

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: