Tankar och ork

Usch, har så mycket tankar i hjärnan så det går inte längre..
Kommer bara skriva massa konstiga saker nu så ni behöver inte läsa.

Om jag skulle vara annorlunda, skulle allt vara bättre då?
Och om jag inte skulle fattat vissa beslut... skulle jag varit lyckligare nu?
Saknaden... hur kan den göra så ont?
Ensamheten... varför har den blivit så svår att hantera?
Det jag håller på med... vad fan håller jag på med egentligen?
Min hjärna känns så tom men så full samtidigt... hur fan går det till?
Och varför orkar jag inget... när jag inte har gjort något?!
Antar att jag bara MÅSTE göra något för att kunna orka...


Måste fan packa ner lite saker i min väska, kom på saker som kommer behövas i skolan. ;o




Jag som extremt lyckligast.

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: