Up in the air

Städningen gick asbra, börjar bli riktigt duktig på det. ;)
Crille och Yanal kom hit vid typ 17.30, så kollade vi på The girl next door, fast denna var en komedi typ. xD
Gullig var den iaf. :')
Sen gick Yanal hem innan halva filmen hade gått, och när filmen nästan var klar så kom Karro! (y)
Då kollade vi på Up in the air, men när det var en halvtimme kvar så var hon och Crille tvungna att dra.
Så jag fick se slutet själv, men jag älskar verkligen den filmen! ♥
Nu sitter jag ensam här, medan mina känslor spökar igen.
Har blivit sällskapssjuk... -.-
Så vill inte vara ensam alls, ganska jobbigt, men bättre det än att bara vilja vara ensam hela tiden haha...
How ever, ska väl sova nu, börjar bli trött.
Ska försöka komma upp tidigt idag! Får se om jag lyckas... ;)
xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: