Dag 1 - Om mig

Okej, listan då! Ska skriva om mig själv, so here we go!

Jag föddes 20 januari 1995, i Grekland på ön Korfu. Bodde där i 1 ½ år, innan vi flyttade till Sverige, Stockholm; Alby. Flytta yttligare en gång till i Alby, sen till Tumba, Mockfjärd, Paradiset i Borlänge, sedan till Jax (regnbågsg.), Jax (där jag bor nu), till Lindesberg och sedan hit igen...
Jag har alltså bott i Borlänge längst tid, och det är här jag trivs bäst!
Bor just nu med pappa, min syster har bott med oss det här halvåret, men annars bor hon i Örebro. Min bror har flyttat till Grekland för typ 2 månader sen och mamma bor i Lindesberg med sin nya...
Bästa högstadieskolan jag gick på (har gått i 3 st) är nog jax, inte för att jag hade så bra betyg haha, men det var så kul där! Just nu går jag på Haga på engelskspråkiga programmet, trivs sjukt bra, lite svårt med engelskan men det blir bättre! ;)
Det var väl det mesta om mig. Om ni undrar något så vet ni vart ni når mig! ;)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: