Dag 11 - Mina syskon

Jag har två syskon, en storasyster och en storebror!

Natalie - Är min storasyster, hon är 22 år gammal och pluggar på Örebros Universitet för att bli sjuksköterska!
Hon har alltid varit den som har tagit mest ansvar, varit min så kallade "andra mamma". Men vi pratar alltid om det mesta, och vi stöttar varandra när vi behöver uppmuntran! I'll always love her. ♥

Greg - Är min storebror, han är 23 år gammal och letar just nu jobb i Grekland! Han flytta dit den jäveln, saknar honom gaanska så mycket.. Han har lärt mig ganska mycket om hur man ska vara, det har hjälpt mig otroligt mycket i mitt liv! Även fast han har sitt gamla CS temperament kvar så älskar jag honom iaf! ;) ♥



Bild från när mamma fyllde 50 år, i maj!
Jag, mamma, Greg, Natalie & Cosmos. ♥


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: