Dag 15 - Mina drömmar

Mina drömmar, ja jag har många drömmar!
Jag vill t.ex på språkresa, tänkte åka nu i sommar, men skulle inte ha råd att åka.. Så funderar att åka sommaren 2012! Tänkte även att åka på High school year någonstans i världen, ehh sure bacon, med vilka pengar då?!
MEN jag har nu kommit på att jag kan bli Au Pair i sisådär ett halv år/ett år, mamma har gjort det och hon tyckte det var jätte bra! Man betalar ingenting heller, i så fall inte alls mycket! :D Muy bien! ;)

Jag vill alltså resa, resa och resa! Ja det är väl typ allas dröm, men jag vill gå i mammas fotspår typ haha, hon reste otroligt mycket när hon hade gått ut gymnasiet! Fast det kanske var lättare förr...

Om vi tänker på drömjobb så är det nog att bli författare, mhm! Jag är ganska bra på att skriva, och tänk känslan när boken är klar och man kan stolt säga; Jag har skrivit den boken! Just jag! En otroligt vacker dröm som måste bli sann någon gång! :')
Men man måste ju ha ett annat jobb också, så har tänkt på journalist, kurator/psykolog och lastbilschaufför HAHAHA!
Vet dock inte om jag är så seriös med lastbils drömmen... ;)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: