Dag 16 - Min första kyss

Hahaa, I have to write this, damn it!!

Min första kyss... var under sommaren 2009! Japp, jag var 14 år och var fortfarande okysst, how awesome isn't that?!...
How ever, jag var någonstans i skogen med ****** och *******.
Sen körde vi typ sanning eller konka och jag och ******* fick strula med varandra haha.
Memory for life typ, kommer då aldrig glömma det! ;D Intressant historia va? :D

Sen har vi min första kyss med Crille, ja det var den 11 september 2009, första gången vi kysste varandra,
och första och enda bilden tagen på oss två tillsammans under tiden vi var tillsammans var tagen under samma ögonblick. ;) Lite romantiskt sådär haha, ganska ful är jag på kortet men men, sånt som händer ya know! Kul att man såg längdskillnaden på kortet också, jävla kortis jag är! :D
Kommer ihåg att jag hade tuggummi i munnen också då, hade läst massa om folk som helt plötsligt hade tuggummi i munnen fast de inte hade haft det innan kyssen, var asrädd för det men det gick bra, jag behöll det i min mun hahaha! ;D

Totalt intressant inlägg alltså, woho!

xoxo Francy ♥

Postat av: Joss

Haha! :*


2010-12-16 @ 20:20:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: