Dag 17 - Mitt favoritminne

Okej, har många minnen, men ja ett minne jag ofta tänker på (eftersom jag alltid går förbi platsen typ varje dag ;D) är när jag var ute med Emma N, eve, axel, gurra, erik och anders... tror det var alla haha!
Den 13 augusti, vi skulle typ säga hejdå till emma för då skulle hon ju flytta till sthlm!
Iaf vi var uppe vid bron på Pylonen, jag såg sjuukt många stjärnfall och himlen lystes upp hela tiden.
Vi satt och pratade och hade det riktigt trevligt, det var en riktigt skön sommarnatt innan skolan började igen!
Haha, sen hände massa saker som jag och emma ska skriva in i våran blivande "Anders bok", how ever den kvällen slår det mesta! ;)




Utsikten därifrån! :D


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: