Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Vet inte riktigt om jag har någon favoritfödelsedag!
Har tre st jag kommer ihåg extra mycket haha. :)

En när jag bodde i Sthlm och bjöd hem massa kompisar.. eller massa och massa, typ 6 pers haha...
Tror jag fyllde 7 eller 8 år då?

Den andra är när jag bodde i Mockfjärd, nyss flyttat dit och bjöd hem de flesta från min klass.
Haha, ja det var en kul födelsedag, massa tårta, glass o.s.v sen lekar och ja.. ;D

Den sista jag gillade var väl den som var förra året! :)
När jag bodde i Lindesberg, bjöd hem Emma, Malin och Matilda hem till mig.
Sen sa min bror att han inte skulle komma, sen helt plötsligt hör jag någon komma in genom dörren och så är det Greg!! Det gjorde min födelsedag :')
Han hade tagit med sig Simon också, Simon är alltid trevlig att prata med! :D
Så åt vi pizza och tårta, asnice hihi!



Emma, jag, simon i grå tröja och Greg bredvid honom! :D


Nästa födelsedag blir väl förhoppningsvis lite bra iaf, med tanke på att Natalie troligen är i Örebro då, Greg i Grekland och mamma i Lindesberg, så kommer det inte vara en familjesamlar dag, bara jag och pappa, wiie!
Nej men då får jag göra något kul med mina väänner! :D ♥

xoxo Francy ♥

Postat av: Ida [iesfoto.blogg.se]

Svar: Haha, det är ganska svårt tycker jag. Men väldigt roligt. ^


2010-12-18 @ 22:25:32
URL: http://iesfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: