Dag 2 - Min första kärlek

Dag 2, ska berätta om my fiiirst loove!

Jag har bara varit rikitgt kär i en kille, som även blev min första pojkvän! ;)
Gilla han i nästan ett år innan vi blev tillsammans, hur sjukt?!
Roligast var nog att han sa att han gilla mig när jag var i Frankrike haha, och jag hade inte märkt någonting,
medan alla i vår närhet (kompisar, TILL OCH MED LÄRARE!!) märkte det, haha piinsamma månader var det!
How ever så blev vi tillsammans den 27 juli 2009, vår första kyss blev runt i början av september.. jag är lite vääl blyg. (a)
Men det hände så mycket då under mitt liv så mina känslor var heelt messed up, vi hade olika värderingar på saker och ting och sen hade vi ju distansförhållande, så slutsatsen blev att vi gjorde slut efter tre månader, men vi är fortfarande vänner! (:
Killen jag pratar om är ofc Crillebooi! Höhöhö, där var jag allt rolig... not.

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: