Dag 22 - Det här upprör mig

Hmm, har ni sett filmen The Stepfather?
Jag skojar inte om jag säger att jag känner igen mig sjuuukt mycket i den filmen...
och ja, det är en skräckfilm, och jag hoppas att Lollo inte mördar människor...
fast det skulle inte förvåna mig, kolla hans jävla mustasch, den är riktigt misstänksam!!

How ever, det som upprör mig är han, min mammas fästman/pojkvän what ever you want to call him.
Jag har aldrig, och då menar jag verkligen ALDRIG hatat någon så mycket som jag hatar honom!
Inte så förvånade med tanke på att han fick mig ganska så psykiskt störd, fick mig att tro att jag hade gjort något jag VERKLIGEN INTE hade gjort!
Han fick mig att känna mig värdelös, som en dörrmatta..
Finns mycket mer han fick mig att känna mig, men ja, om ni läser hela höstterminen i 9an + lite till (augusti - januari 2009) så kan ni läsa om hur mycket han irriterade mig.
En stor jävla idiot är vad han är, manipulerande o.s.v o.s.v, finns mycket jag kan säga om honom, men allt börs nog inte sägas här..
De som har träffat honom har hållit med mig på minst en front; han är inte som alla andra!
Har bara träffat honom en gång sedan jag flyttade därifrån för snart ett år sen, ganska svårt för någon utomstående att inse hur svårt det var att inte rusa ut ur huset och bryta ihop...
Så mycket minnen man inte vill komma ihåg, sen en människa man verkligen inte tål, i ett och samma hus...
Som tur är så var han inte med mycket alls den kvällen, och det tackar jag Gud för!

Så det som upprör mig (som ni kanske ser, kan skriva sönder bloggen om hur mycket jag verkligen HATAR honom),
är Lollo (Lars-Olov for real) och gamla, hemska minnen..
Minnena river mig inifrån, från lågstadiet och mellanstadiet mest, men mest från tiden när jag bodde där...
Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde då, bidrog mycket till något som hände som jag verkligen ångrar...
Men ja, så mycket psykisk smärta får vilken människa som helst att blir förvirrad över vad man egentligen känner och tycker...
Men så bra som jag mått nu under senaste tiden... så bra har jag nog inte mått på riktigt riktigt länge!! ♥

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: