Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Det som får mig att må bättre... what could that be? ;D
Såklart, mina älskade vänner!!
De jag umgås mest med i skolan, vad skulle våran klass vara utan er? Vad skulle skolan vara utan er?!
Ingenting, skulle inte vara värt att gå till skolan, fan våra stunder tillsammans är så jävla klockrena!! :D Fler saker vi kommer göra efter skolan är på G right? ;D♥

Jax gänget,
Haha, jag undrar verkligen vad som skulle hända om vi inte skulle blivit vänner! :o Skulle gått miste om jätte über bra vänner, och tack vare så mycket filmer vi har sett tillsammans, så är jag ett riktigt filmproffs nu! ;) ♥

Helggänget,
mina helger har inte varit de samma sen jag började umgås med Emma Norell igen! :D Med hjälp, och tack vare henne, har jag träffat sjukt mycket nytt folk, några jag lärt känna ganska bra är t.ex Anders och Eve! Man har aldrig tråkigt med er vafan, det är bara så omöjligt att ha tråkigt med er! :D ♥


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: