Dag 25 - En första

Ska skriva om min första konsert jag gick på!

Det var nog Simple Plan, 29 mars 2008.
När jag fick reda på att jag fick reda på att jag fick följa med, så hoppade jag ärligt talat upp och ner i korridorerna på jax!
Först på dagen så stod vi i kö för att få deras autografer... Sen på kvällen!
Första konserten, riktigt spännande, och jag dog när dom kom ut på scen.
Jag tror jag halvt dog FAKTISKT, alla tryckte på som fan från alla håll och kanter, så blev typ ganska mos då haha..
oh känslan går inte att beskriva när dom spelade alla låtar, man stod och sjöng med och bara var med nu, i nuet!
Mummmaaa, så jävla skön känsla man får när man är på konserter alltså! :D



Bild från då, tagen av min proffsfotograf syster! ;D


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: