Dag 26 - Mina rädslor

Detta skulle kunna bli ett riktigt långt inlägg...
Jag är rädd för sjukt mycket, och de som är vän med mig vet nog det redan haha!

Jag är/blir rädd för följande:
Insekter (sånt som kryper... EUWH får rysningar av det!!)
Clowner
När någon skrämmer mig
Ormar
Läskiga djur
Skräckfilmer
Är ute på natten och någon går bakom mig
När jag åker bil/buss/båt/flygplan
När jag hör något knäppa till mitt i natten

o.s.v...

Jag är alltså en sjukt rädd människa, och är jätte lättskrämd!
Se på en läskig skräckfilm med mig, och jag skriker som en liten flicka, och börjar halvt gråta hahahahaha!!
Eller se till att ha en stor skärm och bra ljud, så blir jag rädd för en film jag redan sett 6 gånger innan... ;)


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: