Dag 27 - Min favoritplats

Min favoritplats... är utomlands helt klart haha!
Men min favoritplats är nog Korfu, helt klart!
Så fint där, känner ju till ställena runt där jag bor ganska bra, och ja det är en jätte fin ö!
Ska lugnt åka runt mer på ön när jag blir äldre, vill upp i bergen, och åka längst ner till ön och kolla hur det ser ut där till exempel. ;D
Kan bero på att jag är född där eftersom att jag tycker det är min favoritplats,
eller så beror det på att det faktiskt är sjukt fint där? :D
Anywayz, love that place of all my heart. ♥ Riktigt kattigt ställe alltsååå! ;)



På den där raka sträckan ganska långt åt vänster, där landar flygplanen när man landar på Korfu!
Inte så långt att kunna stanna på, och så är det vatten runt landningsbanan... wiie!
Men såhär ser det väl ut på ett ungefär! :D


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: