Dag 3 - Mina föräldrar

Okej, mina föräldrar är dagens ämne. ;)

Min mamma heter Kristina, född i Sverige och ser riktigt svensk ut.
Min pappa heter Jannis, född i Grekland och ser (och är) en äkta invandrare! ;)
De träffades när de båda var 25 år gamla, på Korfu i Grekland.
Mamma reste runt då, och hon hamnade på Korfu och jobbade på ett plantage om jag minns rätt..
En kväll så skulle hon gå ut och då träffades dom, love at first sight?
How ever så var de tillsammans sen senast 1985, tidigare än så tror jag också...
De skilde sig 2004 runt julen, men jag fick inte veta något fören sommaren 2005 när vi redan hade flyttat till Borlänge..
Älskar ändå mina föräldrar över allt annat, även fast de kan vara en pain in the ass sometimes... ;) ♥

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: