Dag 30 - Ett sista ögonblick

Nu har ännu ett år gått.
Ett nytt år med nya erfarenheter, vänner, förhoppningar och förluster.
Men detta år har nog varit ett av mina bästa år hittills!
Jag flyttade tillbaka till kära Borlänge, jag har träffat massa nya härliga vänner, blivit vän med gamla vänner,
fått en sjukt awesome klass (som jag har längtat efter att få i flera flera år!!) och insett vilka bra vänner jag har. ♥
Detta år har jag inte förändrats så mycket på utsidan, utan mest på insidan!
Med det sagt, och några sista ord kvar... så ska jag visa er min yttre förändring under 2010! :D

2010 har kort sagt varit ett sjukt awesome och ett rejält party år!
Nu hoppas jag bara att 2011 kommer bli minst lika bra!!
Mjau!



xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: