Dag 6 - Min dag

Okej, min dag idag!

Vaknade, böt om till idrottskläder, drack youghurt, gick till skolan med Amanda!
Hade idrott, böt om till vanliga kläder, hade håltimme och sen spanska... bara prata på spanska, gick ganska bra!
Lunch, engelska, på Naturkunskapen fick vi kolla på fåglarna i ljushallen, jag kom på asfina namn!! ;) och vår lärare drog värsta skämtet om soltorgare haha, omg alltså!!
Sista lektion, svenska, gjorde ingenting, jo jag spela ko spelet, wiiie! ♥

Efter skolan vänta jag, josse, sanna, johanna och veronica i skolan, vi ville in på lussecabben, jag och josse var nära,
men ja, vi börja ju skratta så då gick de åt helvete. Kan säga att det är på grund av mig och josse som soltorgarna fick gå in en annan väg... ;)
How ever, gick hem typ 16.20, gav Anders hans och emmas grejer, åt lite mellanmål, satt vid datorn/tvn,
somnaaa, sov till 20.30 (inte bra!!) och har nu suttit vid datorn hela tiden.
Inte alls mått bra idag, drömde värsta drömmen i natt, om allt dåligt som hade hänt mig det senaste året, i en och samma dröm... sen haft PMS (Pissed at Men Syndrome haha ;] ) såå ingen bra dag alltså!
Nu ska jag vänta på maaat, sen duscha, sova... that's it!



Jag i lördags. (;



xoxo Francy ♥

Postat av: Ida [iesfoto.blogg.se]

Svar: Hahaha <3



Sen när började du blogga igen?


2010-12-07 @ 15:56:51
URL: http://iesfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: