Dag 7 - Min(a) bäst(a) vän(ner)

Nu är det så att jag ska berätta om min bästa vän...
Faktum är att jag inte har en bästa vän, utan flera!
Detta kommer bli ett långt inlägg, wiiee!


Josefin Gustafsson -
vänner sedan 5an, tills nu, gaanska sjukt, för det är så jävla länge! :o Vi har våra minnen, t.ex Grekland, två nyår, alla roliga kvällar... Ditt skratt är priceless! ;) Vi har det jätte kul när vi är med varandra, nej nu ska vi börja umgås mer!!!

Amanda Olesen - vänner sedan 8an, lätt att prata med och våra sällskapsdagar kommer inte ta slut på ett tag! ;D gått från den riktigt tysta tjejen till... ja inte alls tyst hihi, lite roligt tycker jag! :D



Amanda, josse & jag... Snart ett år sen! :o


Veronica Avergren - "vänner" sedan 6an? blev bättre vänner i 7an, då du kom iväg från invandrarna haha! ;D alla gånger vi har varit hemma hos dig och druckit te och pratat, jätte mysigt! party människan #1 nu, elle va? ;)

Johanna Hedlund - Vi känner inte varandra så bra, men du är verkligen en glad, ärlig och rolig tjej! :D haha är liite besatt utav ko spelet, men det är väl sånt som händer... (a) tjejkväll snart? Jaa gärna! :D



Johanna, jag & Veronica!


Emma Norell - Vi har nog aldrig varit med varandra så mycket som vi har nu sedan maj! :D alla våra kvällar tillsammans, du har typ sett mig på hur många sätt som helst under det här halvåret alltså haha! fler minnen is on the way! ;)



Jag & Emma i lördags!


Evelina Mårtensson - jag känner dig lite bra iaf eve, och vi har många minnen tillsammans! :D Tyvärr umgås vi bara på helger, blir ju lite svårt att hitta tid på vardagarna. :( Men på jullovet tycker jag vi borde hitta på något!! :D



Eve & jag på hagafesten! (: ♥

Christoffer Höglund - "the creepy guy is staring at us", haha så du i 7an!! vi blev vänner i slutet av 7an, gillade dig redan då (a) sen blev vi tillsammans sommaren mellan 8an & 9an, gulligt att vi båda var asblyga! Men du vet det mesta om mig, du har sett snart hela min släkt.. ja, GRILLE du är en riktigt smsberoende booi! (;



Crille & jag i Grekland.. jag hade bränt mig den dagen haha! :( ♥

Karolin Pursche - vänner sedan 7an, kommer aldrig glömma första gången jag följde med dig hem haha! Vi är ganska synkade när vi träffas, jag gillar att umgås med dig, våra skämt är ju asroliga! ;D

Madeleine Engborg - Maddeekladde! Du har typ alltid varit öppen emot mig, och jag försöker alltid hjälpa dig med dina problem även fast jag inte kan det ibland... för jag vet faktiskt inte hur äppelmos ser ut när det kokar!! Hahah, nej men gud du är så galen, kan se dig göra det mesta, du är en riktigt otippad människa! ;D



Madde, jag & Karro på balen! ;D ♥

Yanal Albatroukh - Yanaliiee! Kommer ihåg dig som operakillen i 6an, haha trodde aldrig vi skulle bli vänner! Men du är en riktigt talang på att sjunga, alla som har dig som sin vän är otroligt lottade, du bryr dig verkligen om dina vänner! :D Ses på torsdag, gotta see you dance Single ladies! ;)




Emma Forsgren -
Emiisen, riktigt glad tjej! Älskar våra skämt, haha och jag vill verkligen veta hur du blev så beroende av bävrar!! Just nu är du sjuk, så du får ta och krya på dig, inte kul att ha ögoninflammation! :(



Amanda Carty -
Kommer aldrig glömma när du och jag satt uppe till typ halv 6 hemma hos johanna och pratade! Kommer inte ihåg allt vi prata om, men gud va roligt det var att prata med dig! :D



Kristoffer (Amandas boiifriend) och Amanda! ♥


Alexandra Sjölander -
BiffNN alex hahaha, kul att du minst en gång i veckan kommer till skolan och säger att du har en sån jävla träningsvärk! ;) älskar ditt hår btw, vart kan man köpa det...? jag har så charmiga bilder på dig btw, haha liite kul är dom allt! :D



BiffN, lika snygg som alltid! ;) ♥

Sanna Franzon -
Sanna som bor mitt ute i ingenstans typ, eller det känns som det! Känner inte dig heller så bra, men du är besatt utav läppsyl, din mobil och musik höhö. ;D ingen fara vi har 2 ½ år kvar på oss! :D



Sanna! (: ♥


Jag älskar er alla, ni är min vardag och helg, ni gör livet värt att leva så att säga!
:D ♥

xoxo Francy ♥

Postat av: Karro

Haha! Mina skämt äger dina ;D nejdå xD

älskar dig <3

P.s. Jag älskar din pappas smeknamn på grilleboi ;D


2010-12-08 @ 09:04:56
Postat av: Karro

Haha! Mina skämt äger dina ;D nejdå xD<3

Älskar dig <3

P.S. älskar också din pappas smeknamn på grilleboi xD


2010-12-08 @ 09:07:34
Postat av: JOSSSSSSS

hihi söt du är, javisst, såklart måste vi umgås mer, kommer ihåg våran lilla tid! Jag älskar dig. Puss


2010-12-08 @ 10:20:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: