Dag 8 - Ett ögonblick

Okej, tänkte länge på denna! Har nu kommit fram till ett resultat...

Ett ögonblick...
När jag stiger av planet på Korfu!

Känslan att veta att man får återse ön man har besökt så många gånger...
Att veta att man kommer träffa folk man känner igen typ överallt!
Att veta att nu kommer det vara varmt och behagligt, kunna få känna solen på huden.
Få träffa sina kusiner och sin farmor.
Känslan är så obeskrivligt bra, jag blir typ euforisk när det ögonblicket kommer!
Gud, känns så jävla bra då!! Sen att vara omringad av folk som pratar grekiska...
Då vet jag att jag är där jag borde vara!



Det första man ser när man stiger av planet på Korfu... en buss!!
Man ser fan flygplatsen längst upp på bilden hahaha, alltid lika kul! ;)



xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: