Well you know...

Haha men gud, ibland hatar jag mig själv alltså!
Jag är avundsjuk på något jag inte borde vara avundsjuk på!
För vet ni vad? Jag trivs så jävla bra, min engelska är inte den bästa (hahaha) men sjukt bra klass...
Men jag skulle aldrig överleva på soltorg, jag vet det!
Haga kanske inte har lika roliga aktiviteter beside school, men japp, vår skola är fin och mysig och har varma element!!! (till skillnad från klacken t.ex. haha)

Sen är man liite glad över att vissa böt från vår klass, och sen att en annan kom till våran klass!
För nu är våran klass awesome hihi! :D
Jaja, behövde skriva detta och nu ska jag pluggaa vidare!

Chillishhh...
xoxo Francy ♥

Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about


2010-12-17 @ 15:46:24
URL: http://www.grinders.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: