Crazy night!

Igår var en liten galen kväll. Galen kan man väl inte egentligen påstå, men rolig iaf! ;)
How ever så fikade jag med Josse och Amanda igår.
Riktigt gott vare, och vi pratade om typ allt och ingenting! :D
Sen drog vi till josses pappa och åt lite mat, gott blev det, vi borde få pris för att vi är så duktiga på att laga mat. ;)
Resten av kvällen tillbringades hos mig.
Vi pratade, lyssnade på musik och sjöng lite tills Greg och hans kompisar kom hit.
Då blev det ännu mer singstar, haha lät inte så bra mot slutet!

Idag blir det filmkväll hos Karro, inte alls pepp på det just nu. -.-
Känner mig så seg idag, men jag får ta något att äta och sen duschaa!
Imorrn blir det att tona håret och klippa mig lite, känns gr8 för jag börjar ju på Klacken på måndag. ;D

Igår kom även syrran till Blge, woho!
Hela syskonskaran är samlad. :) <3
Nej men nu ger jag upp här!

xoxo Francy

Postat av: joss

Puss! jag kan fråga mamma om vi kan hämta dig? :D<3


2010-02-06 @ 15:07:11
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: