Done!

Nu är jag i Borlänge.
Eller ja, jag kom hit igår haha, men orkade inte blogga då.
Fick i allting i bilen, Lollo ville att vi skulle ta med oss tvn som var på mitt rum,
för att han tydligen ville bli av med lite "skräp" (det sa han till jocke dock).
Aja, glad över att jag flyttade ifrån den jävlen!
He's the reason why I moved out. Fast saknar klassen. :( (kommer jag säga många gånger!)
Fast det blir nog nice här också, gå i samma klass som Amanda, Josse och Veronica. :D
Sen kan man ju träffas extremt mycket oftare haha!

Idag blir det typ fika med josse, amanda och veronica om jag har förstått det hela rätt. :)
Sen vid 17 - 18 ska jag vara hemma, för då blir det Singstar med Gregs kompisar.
Haha, får se hur det blir, de kanske inte vill att jag ska vara där! ;)
Men men, nu ska jag surfa klart här och gå och klä på mig. :-) <---- funderar på att börja göra såna gubbar?

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: