EN RUBRIK... :)

Kom på att jag veerkligen vill utomlands nuu.
Usch, så jävla kallt och snöigt här, inte riktigt min grej alltså...
Så jag biter mig i läppen och längtar till i juli och hoppas att vi kommer kunna bila ner till Grekland, Korfu.
Då blir det även att åka förbi Auschwitz-Birkenau och kolla lite där och gå på ett polskt bröllop.
Awesomeness, riight?
Men vi får som sagt se...
Då är vi i Grekland i början av augusti och då kommer jag åka hem runt 19-22 augusti, så jag missar första skolveckan, men jag kan ju ta ett flyg hem om det krisar annars. :)

Nog pratat om sommaren nu!
Den är tyvärr too far away för mig just nu, det är liksom - 24 ute...
Skolan idag gick btw bra.
Idrotten var jobbig, vi hade typ boxning hahaha!
Som tur var så var den inte lika jobbig som boxningslektionen vi hade i Lindesberg. ;p

Kom hem och läste lite... sen blev jag astrött och somnade. -.-
Sen sov jag från typ 18 till 20... jävla skit, jag har problem att vara vaken. D:
Måste sluta upp med detta, fan, kommer inte klara skolan om jag inte går och lägger mig tidigt, vaknar tidigt, och är vaken tills jag vanligen ska gå och lägga mig.
Den svåraste kampen i mitt liv just nu - sömn.

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: