Första skoldagen... igen.

Kom på att jag har varit med om många första skoldagen.
Men detta är faktiskt första gången jag känner många bra på skolan innan jag har börjat där. :)
På klassrådet så sa en lärare att jag var ny, och sen sa han att alla skulle hälsa mig välkommen.
Gjorde någon det? Nej. Det var ett pinsamt ögonblick!
Sen fick jag höra att en kille i klassen hade skrattat åt mig.
Vanligtvis skulle jag bli generad och sur över hur jag ser ut, men eftersom att jag vet att typ halva klassen faktiskt är assholes så brydde jag mig faktiskt inte. ;)
Jag har ju ändå underbara vänner som stöttar mig, så vem bryr sig om vad någon utomstående tycker och tänker? <3

Dagen förflöt väl på bra, tur att jag hade Veronica, Amanda och josse till hjälp hahaha. ;D
Skulle tappat bort mig ganska många gånger annars!
Jaja, sista lektionen var spanska, men den fick jag skippa för att jag skulle träna inför nationella som är imorrn.
Skapligt nervös är jag, usch, men det kommer nog gå bra I HOPE....

Idag har jag varit på jakt efter en byrålåda också haha!
Hitta en assnygg på JYSK. D: Me waant!
Kostade 1150:-... lite dyrt, så vi har letat på internet istället haha.
Har man inte råd så har man inte. ;D
Något har jag köpt idag iaf!
Köpte en Vitamin Focus och lite godis.
Man måste vara fokuserad och pigg imorrn, det blir man av både godis (iaf ett kort tag hehe...) och vitamin FOCUS. :D

Nu ska jag spela klart lite Madagaskar 2 innan jag ska börja göra mig i ordning för the beed.
Måste packa lite inför imorrn också, ska simma hahaha... FAN måste duscha idag. D:
Får hurra mig lite alltså!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: