Go with the flow!

Haha eftersom att mina kära vänninor bloggar under skoltid, så får väl jag ta tillfället i akt jag med. ;)
Idag är chill, slutar om 10 min bara. :D
Har haft bild, spanska, no och nu engelska. =)

Snart ska jag åka hem och sen ska Greg hämta mamma och jag ska följa med.
Hoppas det inte är för konstig stämning bara, hon ska ju trots allt till Kanareiöarna idag..
Senare ikväll ska jag hämta (FINALLY!) min byrå, woho!
Så det blir att städa och möblera om rummet ikväll också. ;D

Nu har jag börjat hosta, undrar om jag börjar bli sjuk?!
Det blir man säkert av det här snöovädret, usch vad jag vill ha värme!
Nu ska vi snart sluta, så får leta efter lite The Beatles songs. :D

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: