Grow up Peter Pan!

Gårdagen var riktigt rolig.
Jag och Amanda gick till Kupolen och gick runt, men mestadelen av tiden var vi vid Lindex. ;)
Hon köpte en aprikosfärgad kofta, och jag hittade en svart tröja med kedjor på som jag ska köpa när jag har fått pengar. :D
Sen gick vi och åt på Matpalatset, riktigt gott var det. =)
När vi hade ätit klart så tog vi bussen till stan och gick till Humlan.
Dom timmarna vi var där tillbringades uppe vid mysrummet med Magnus som spelade gitarr, Thor som var dryg och lite med Emma och Johnny som sedan drog för att Emma skulle sova över hos honom.
Veronica kom även förbi lite, hon stannade i typ 5 - 10 min innan hon var tvungen att dra. :(
Då bestämde jag och Amanda att be hennes pappa komma och hämta oss, båda höll på att somna i soffan haha.

När jag kom hem så tog jag bort sminket och gick och la mig direkt.
Var äckligt trött, usch, men som tur är så har jag sovit bra i natt, men drömt sjuka drömmar. D:
Ute snöar det som vanligt, fööör mycket snö alltså, man blir ju deprimerad. :(
Ikväll skulle jag bara vara med Amanda, men vi fick ha filmkväll hos Yanal, så det blir där jag är resten av kvällen typ. :D
Vet inte vad jag ska göra tills dess haha... Undrar om jag ska köpa lite godis?
Men vill helst inte ut i snön. =(
Vi får helt enkelt se vad som händer!

Hoppas ni får en bra dag. :D


xoxo Francy ♥

Postat av: Sarah Stacy Moatamid

Hej sötis :) hittade din blogg och ville bara säga hej :) Fin blogg har du också! Puss på dig!<3



Din header, WOW :D


2010-02-20 @ 15:51:10
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjena! Jag måste berömma dig för din blogg,fin och bra:D Det är inte så lik min blogg,men jag gillar din alf!:) Min blogg har en snygg design och roliga inlägg,men jaja.. Bra blogg har du i alf :D



kram på dig!

/ http://housebunny.blogg.se


2010-02-20 @ 16:52:45
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj , sötis ♥

Söt blogg !

Kika gärna in på´min :D

Läs/Kommentera/StannaSåLängeDuOrkar.

Om du vill kan vi så klart följa varan via bloglovin om du har bloglovin ;)

Kram www.JuliaOfSweden.blogg.se


2010-02-20 @ 21:42:07
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Chacha, läs min blogg :D Fjortis-varning på G, men skitsamma ;D Snart sveriges största läsare :D HIHI! PUSS, alltidcarolinis.blogg.se


2010-02-21 @ 08:38:30
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/
Postat av: MADDE

Vilken super fin blogg! :D


2010-02-21 @ 12:09:46
URL: http://mjaaaow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: