Happy Valentine's day <3

Vet inte vad jag håller på med längre.
Det känns som att jag har tappat bort mig själv på vägen.
Hur underbara vänner man än har så känns det ändå så ensamt...
Känner mig instängd, infångad i ett litet hörn.
Vad är det här för konstig känsla?!
Känner mig otillräcklig.


Liten update om hur jag känner mig just nu.
Vill bara göra en sak nu, som jag har sagt i flera månader.
Känner mig som ett hemskt barnbarn...
Har inte varit vid mormors grav sen hon begravdes.
Men tror inte det blir av idag iallafall.
Tror inte Greg vill skjutsa mig dit, han vill säkert göra något annat med Jocke eller någon.

Ikväll blir det att äta grekisk mat iallafall.
Gott, sen blir det efterätt på det, asnice!
Nu ska jag försöka göra en ny header eller något, så jag fördriver tiden.

xoxo Francy







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: