I'm dancing with tears in my eyes, just fighting to get through the night.

Lyssnat på Ke$ha hela dagen haha, sjukt bra musik gör hon alltså!

Idag har jag iallafall varit med Amanda.
Först drog vi till Kupolen och var på Lindex.
Sen handlade Amanda lite godis och vi drog hem till henne för att hämta lite filmer.
Vi var hemma hos mig och kollade på mer än halva Hot chick, mer kunde vi inte se för den hackade. -.-
När vi tänkte börja kolla på Bruce den allsmäktige (som var första gången jag såg idag faktiskt!) så skulle hon hem och äta tacos.
Så jag följde med henne och åt lite där då. =)
Asgott vare, tacos is wonderful. ;)
När vi ätit färdigt så såg vi på Bruce den allsmäktige (som också hackade :( ) och sedan på She's the man.
Hahaha, vi såg alltså bara komedifilmer!
Men det behövdes minst sagt. :D
Efter filmerna kollade vi på balklänningar innan hon gick hem. :)

Nu har jag suttit vid datorn och ätit lite plättar.
Nu är jag mätt och belåten och ska väl sova snart. ;D
Imorrn vet jag inte alls vad som händer, så det får bli en surprise. ;)




Filmerna vi såg idag. ;)









xoxo Francy

Postat av: amanda

tack för dagen hjärtat! :)<3


2010-02-14 @ 09:45:24
URL: http://amandaolesen.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: