I'm so happy, happy, happy....

Igår var trevligt haha!
Crille vågade inte be Yanal möta honom, så han gick hela vägen till mig istället. ;p
Karro visste inte alls vart hon var någonstans, så hon gick också till mig istället.
Sedan kom Amanda hem till mig, för hon visste inte vart Yanal bodde, hon hade ju aldrig varit där förut.
Så vi trotsade snöstormen som pågick utanför mitt hus, och gick hem till Yanal.
Vi kollade på typ en fjärdedel av Lilla kycklingen, sen började vi kolla på Herkules.
Helt underbar film minst sagt! :D ♥
Under filmen fick vi lite bakelser och glass, riktigt gott vare. ;D

Efter Herkules så spelade vi Band Hero, och vi spelade in två videoklipp haha.
Fast det sista radera vi, eller ja, Yanal, han ville inte att alla skulle se den. ;)
Tror jag lägger upp ena videoklippet sen, om jag vågar hahaha...
Sen såg vi lite på Och så kom Polly... fast vi hade redan missat en timme av den, så när Crille, Karro och Yanal ville se på På smällen så var jag och Amanda tvungna att gå. :(
Men en riktigt trevlig dag var det! :D ♥

I natt drömde jag om att jag, josse, Amanda, emma w och Veronica skulle åka till Korfu hahaha.
Men vi kom aldrig på planet för vi hittade inte gaten (och jag orkade inte somna om för att avsluta drömmen hehe..) ;)
Nu ska jag göra mig i ordning, för om en halvtimme kommer Amanda hit.
Vi ska gå och fika med Veronica, det blir trevligt. =) ♥


Btw, ni vet klänningen jag la upp under rubriken Jag vill gå och drunkna i mina sorger?
Någon annan fick ju klänningen, men igår kväll såg jag att säljaren hade lagt upp en likadan klänning igen. :D:D
Så jag köpte den idag, HIHIHIIHI!! HELT UNDERBAAART.

xoxo Francy ♥

Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en fin söndagskväll!


2010-02-21 @ 17:36:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: