Jävla flyttfågel.

Haha, känner mig helt seriöst som en flyttfågel!
Först flyttar man till Linde och bor här i 5 månader, sen ska man flytta till Borlänge och bo där säkert över 3 år. xD
Aja, men nu vet alla typ det, förutom mina lärare i skolan haha!
Så blir att berätta för dom imorrn. :)
Sen ska jag även packa allt imorrn och plugga inför mitt fysik prov på torsdag, som Åsa inte vet att jag ska göra...
Känns som jag verkligen har planerat allt här. :D
På tal om prov, måste plugga inför det jävla SO provet imorrn...
Nnanana, vi gillar prooov. (y)
Gjorde HK prov idag btw, aja, fick VG iaf hoppas jag. :)

Najj, nu ska jag börja plugga hahaha!
Just fan måste läsa ur min bok också D:
Och skriva lite... cp hur ska jag hinna med allting?!
FACEBOOK OCH FARMVILLE HAR TAGIT ÖVER MITT LIV!!! HAHAHAHAHA. :'(

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: