Lite omgjord.

Ny header och ny bakgrund. :)

Försökte få mig att ha en bild som bakgrundsbild.... Gick åt helvete haha.
Har suttit i över en timme och försökt fatta. ;p
Men måste ha skrivit fel någonstans eller något, för det funkade inte för mig. :(
Men nu är klockan snart 1 och jag har ont i nacken och fryser.
Ska upp vid 6 för att duscha, haha, kommer vara DÖD imorrn, stackars mig...
Nu förtjänar jag att sova... förtjänade att sova MYCKET tidigare, men jag lär mig visst aldrig. ;)

xoxo Francy

Postat av: Anonym

har du förresten ngt beroende av ngt, mat eller grej? tell me:D jag är själv värsta beroende av coca cola, vore kul att veta vad andra hade för beroenden:)


2010-02-17 @ 02:03:51
URL: http://girlishness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: