Lite ont i halsen...

Fikat på Kupolen gick awesome!
Vi satt och pratade innan vi drog till Donken och åt lite hahaha!
Efter lite Donken mat så gick vi runt i lite affärer, nu har jag kommit på allt jag ska handla när jag har fått pengar. =)
Massa skratt i affärerna blev det också, speciellt vid Scorett när Veronica hade "tappat bort sin sko".
Jag hade den under min jacka, hahaha, gud vad jag och Amanda dog då! :D
Sen blev vi sugna på glass, så vi gick till donken igen och käkade lite glass och pratade om allt och ingenting.
En helt underbar eftermiddag kan man sammanfatta detta som. :D ♥

Nu funderar jag på att bada och ta det lite lugnt.
Har lite ont i halsen nu, men det går nog över efter ett varmt bad och lite te. :)
Sen blir det att äta mat, vet dock inte vad för något än hehe...
Men överraskningar är det aldrig fel på! ;)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon. :D

xoxo Francy ♥

Postat av: Anonym

kika gärna in och ställ en fråga i frågestunden! kram!


2010-02-21 @ 19:49:51
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte vet vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckes märke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html


2010-02-22 @ 09:02:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: