Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär emot mig.

Hm, orkar inte skriva så mycket.
Skolan var tråkig, var med Veronica efter skolan.
Vi åt nudlar, drack te och pratade och larvade oss haha!
As usual alltså. ;)
Kollade även på roliga Youtube klipp och pratade med hennes kompis från Ryssland. :D
Var där till typ 19, innan jag drog hem.
På vägen hem pratade jag med min kära syster yster, skönt att prata med henne, hon förstår liksom mig. :)

Ringde mamma sen när jag var hemma...
Samtalet slutade inte så roligt, och ja, det behövs inte tas upp här i bloggen.
Nu har jag ätit för en stund sen och tänkte nu sova.
Sista dagen imorgon, så det är riktigt nice.

Nu ska jag sovelisova lite!

xoxo Francy ♥

Postat av: SOFIE

HEEEEEEEJ , länge sne ! äre bra ? hur är deT ? puss / sofie . läs min blogg mee :) sofeey.blgog.se


2010-02-26 @ 22:22:21
URL: http://sofeey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: